Informācija presei

2019-09-23

Aicinām novērtēt izcilu klientu servisu valsts pārvaldē

Atbalstot Valsts kancelejas rīkoto Laba servisa kustības iniciatīvu valsts pārvaldē, Juridiskās palīdzības administrācija aicina klientus un sadarbības partnerus no 16.septembra līdz 12.novembrim novērtēt tās darbinieku atsaucību un sniegtās klientu apkalpošanas kvalitāti. Balsot ir iespējams, apmeklējot www.sakipaldies.lv vai izmantojot mobilo lietotni “Futbols”.

Laba servisa kustības kampaņas laikā iedzīvotāji tiek rosināti pievērst uzmanību klientu servisam valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Iedzīvotāju balsojumā visaugstāko novērtējumu guvušie darbinieki tiks sveikti Klientu apkalpošanas Goda balvas pasniegšanas ceremonijā.

Valsts kanceleja sniedz informāciju, ka šis ir jau piektais gads, kopš iedzīvotāji tiek aicināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un novērtēt labākos darbiniekus, ne tikai klātienē pasakot “paldies”, bet arī nobalsojot.

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015.gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.